Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8670
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна | - |
dc.contributor.author | Мартин, Наталя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-18T06:24:21Z | - |
dc.date.available | 2021-10-18T06:24:21Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8670 | - |
dc.description | Липчанко-Ковачик, О. В. Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій / О. В. Липчанко-Ковачик, Н. В. Мартин // Вісник Запорізького національного університету. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - №1(37). - С. 231-235 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аргументовано переваги використання інтерактивних технологій у навчальному процесі закладу середньої освіти. Обґрунтовано особливості використання інтерактивних технологій у закладах середньої освіти. Авторами підтверджено, що спрямованість освітнього процесу на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів актуалізує впровадження активних форм і методів навчання, які становлять основу інтерактивних технологій. В умовах інтерактивного навчання створюється навчальне середовище, яке сприяє процесам активної взаємодії між учасниками освітнього процесу в комфортних і безконфліктних умовах. Зазначено, що вдосконалення навчального процесу у ЗСО потребує цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до використання інноваційних педагогічних технологій, які сприятимуть вияву активності учнів, реалізації особистісно-орієнтованого підходу, базуватимуться на діалогічній міжособистісній взаємодії учасників навчально-виховного середовища й які становлять основу інтерактивних технологій. Подано різні наукові підходи до класифікації інтерактивних технологій. Визначено, що результатом прогресивної динаміки розумової активності буде інтенсивність мислення, генерування ідей, висловлювання припущень, проєктування, конструювання, моделювання, дослідження, виявлення творчої уяви, зосередженості, уваги, спостережливості, здійснення аналітико-синтетичних операцій. Одним зі способів підготовки майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у ЗСО є безпосередня участь студентів у інтеракціях під час навчання у вищій школі. Цілеспрямований вибір інтерактивних технологій має базуватися на врахуванні класифікаційних ознак певних груп інтеракцій. Готовність здобувачів вищої освіти використовувати інтерактивні технології у своїй майбутній педагогічній діяльності у школі потребує розуміння їх сутності, специфіки, призначення, можливостей, відповідності комплексу вимог: загальнопедагогічних, технологічних, дидактичних, організаційно-технічних, психологічних, виховних, гігієнічних та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.subject | заклад середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології | uk_UA |
dc.subject | інтеракції | uk_UA |
dc.subject | класифікація | uk_UA |
dc.title | Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IMPROVEMENT _OF_ EDUCATIONAL_ PROCESS Х_IN_ GENERAL_ EDUCATION.pdf | Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій | 722.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.