Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8673
Название: Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
транскордонний маркетинг
цифрова економіка
інтерактивний маркетинг
Дата публикации: 2021
Издательство: Мукачево
Краткий осмотр (реферат): Дисертація присвячена розкриттю теоретичних та прикладних аспектів активізації транскордонного співробітництва (ТКС) в умовах маркетингового забезпечення. Актуальність наукового дослідження зумовлена тим, що економічна політика формування Європейського Союзу (ЄС) в контексті активізації ТКС, зосереджена на розвитку цифрових інтеграційних ринків, а також партнерської взаємодії учасників ринку щодо вирішення проблем прикордонних територій. Водночас, один з найбільш вдалих ринкових інструментів щодо активізації економічної діяльності – є комплексна система маркетингу. Тоді, в умовах формування цифрових інтеграційних ринків – це може бути інтерактивний маркетинг. А тому, зроблено спробу поглиблено вивчити напрями активізації ТКС із урахуванням маркетингового забезпечення.
Описание: Гегедош К. В. Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 – «Економіка». Соціальні та поведінкові науки / К. В. Гегедош. - Мукачево, 2021. - 256 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8673
Располагается в коллекциях:Дисертації, автореферати десертацій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Areas _of_ intensification _of_ cross-border_ cooperation _marketing_ support.pdfНапрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення5.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.