Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/873
Название: | Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів |
Авторы: | Товканець, Ганна Василівна Чекета, А.М. |
Ключевые слова: | творчість майбутній вчитель творчо-розвиваючі прийоми творчі здібності |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність статті обумовлена необхідністю формування творчої особистості майбутнього вчителя, орієнтованої на вирішення практичних проблем прогнозування, проектування і організації процесу навчання. Завдання виховання креативного фахівця, системо розвиваючих здібностей людини дозволяє поставити питання про розвиток творчого потенціалу, що є предметом нового типу суб’єкт-суб’єктного управління розвитком людини. Мета статті: обґрунтувати прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів та застосування їх в умовах вищого навчального закладу. |
Описание: | Товканець, Г. В. Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів / Г. В. Товканець, А. М. Чекета // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2017. – №22 (17). – С.64-72 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/873 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісник№22,2017.Міненок, Газій-65-73.pdf | Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів | 380.33 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.