Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/873
Назва: Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Чекета, А.М.
Ключові слова: творчість
майбутній вчитель
творчо-розвиваючі прийоми
творчі здібності
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті обумовлена необхідністю формування творчої особистості майбутнього вчителя, орієнтованої на вирішення практичних проблем прогнозування, проектування і організації процесу навчання. Завдання виховання креативного фахівця, системо розвиваючих здібностей людини дозволяє поставити питання про розвиток творчого потенціалу, що є предметом нового типу суб’єкт-суб’єктного управління розвитком людини. Мета статті: обґрунтувати прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів та застосування їх в умовах вищого навчального закладу.
Опис: Товканець, Г. В. Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів / Г. В. Товканець, А. М. Чекета // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2017. – №22 (17). – С.64-72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/873
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник№22,2017.Міненок, Газій-65-73.pdfПрийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів380.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.