Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/874
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T16:55:01Z | - |
dc.date.available | 2018-01-24T16:55:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/874 | - |
dc.description | Товканець, Г. В. Закономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. – Ужгород, 2017. – Випуск 1(40). – С.291-294 | en_US |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема врахування закономірностей і принципів у формуванні педагогічної культури майбутнього вчителя. Обгрунтовано комплекс закономірностей формування педагогічної культури, що відображають зв’язки між структурними елементами системи, між структурними елементами педагогічної культури. Схарактеризовано принципи професійно-педагогічної спрямованості цілісного освітнього процесу у ВНЗ, індивідуалізації та диференціації, культурної детермінації підготовки майбутнього вчителя, педагогічної доцільності, цілісності педагогічного процесу, функціональності, фасилітації, когнітивно-соціальний принцип, спільної творчої діяльності, багатовимірного, множинного опису, апелювання до педагогічної культури. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.subject | педагогічна культура | en_US |
dc.title | Закономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗАКОНОМІРНОСТІ І ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdf | Закономірності і принципи стратегії формування педагогічної культури майбутнього вчителя | 319.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.