Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8777
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T08:46:00Z | - |
dc.date.available | 2021-12-20T08:46:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8777 | - |
dc.description | Розман І. І. Розвиток педагогічної біографістики в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2021. - с. 614 | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, 2021. У дисертації представлено результати комплексного дослідження проблеми розвитку педагогічної біографістики в Україні в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Сучасна епоха – це час біографічного пожвавлення, коли минуле осмислюється, оцінюється, порівнюється з теперішнім крізь життя і діяльність відомих та маловідомих діячів, які завдяки своїм творчим успіхам стали символами історичних епох та уособленням здобутків у розвитку економіки, культури, освіти, науки. Радикальні зміни в суспільній свідомості і гуманітарній сфері України, що розпочалися на межі 80 – 90-х рр. ХХ ст., стимулювали повернення до наукового обігу імен відомих і менш знаних педагогів, учених, освітян, які сприяли розвитку національної освіти й педагогічної думки. Це активізувало переосмислення їхніх ідей і творчої спадщини на основі нових методологічних підходів. У процесі нагромадження масиву наукової, навчальної, науково-популярної, довідникової літератури про життя і діяльність педагогічних персоналій в українській історико-педагогічній науці, сформувався окремий міждисциплінарний дослідницько-персоніфікований напрям – педагогічна біографістика. Це зумовлює потребу предметного визначення її сутнісно змістових параметрів та статусу, ролі і місця в системі педагогічної науки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево, Тернопіль | uk_UA |
dc.subject | педагогічна біографістика | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічна наука | uk_UA |
dc.subject | педагогічна персоналія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна історіографія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна бібліографія | uk_UA |
dc.title | Розвиток педагогічної біографістики в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації, автореферати десертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Development _of_ pedagogical _biography_ in_ Ukraine_ in_ the _second_ half_ of _the _XX - early _XXI _century.pdf | Розвиток педагогічної біографістики в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття | 6.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.