Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8799
Назва: Інтегративний підхід до розвитку обдарованості учнів початкової школи на уроках трудового навчання
Автори: Вінер, Г.І.
Тягур, В.М.
Ключові слова: обдарованість
дитина
початкова школа
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Вінер, Г.І. Інтегративний підхід до розвитку обдарованості учнів початкової школи на уроках трудового навчання [Текст] / Г.І. Вінер, В.М. Тягур// Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 жовтня 2021р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2021. – С.74-76
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8799
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
An integrative approach_ to_ the_ development_ of_ gifted_ primary_ school _students_ in_ labor_ training_ lessons.pdfІнтегративний підхід до розвитку обдарованості учнів початкової школи на уроках трудового навчання704.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.