Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810
Название: Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи
Авторы: Мішкулинець, Олена Олексіївна
Ключевые слова: методичні рекомендації
інклюзивне навчання
освітній процес
діти
Дата публикации: 2019
Издательство: Мукачево
Краткий осмотр (реферат): В окреслено сутність інклюзивного навчання та розкрито значення соціального педагога в інклюзивному середовищі, специфіку організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти. Окреслені знання та уміння, якими повинен володіти соціальний педагог, визначено його види діяльності та функції в умовах роботи в інклюзивному середовищі. Рекомендації можуть бути використані студентами педагогічних коледжів, викладачами психолого-педагогічних дисциплін, соціальними педагогами.
Описание: Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи / укладач: О.О. Мішкулинець. – Мукачево, 2019. – 55 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Methodical recommendations _on_ the_ specifics_ of_ the_ work _of_ a_ social _educator_ in_ an_ inclusive_school _environment.pdfМетодичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.