Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810
Название: | Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи |
Авторы: | Мішкулинець, Олена Олексіївна |
Ключевые слова: | методичні рекомендації інклюзивне навчання освітній процес діти |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Мукачево |
Краткий осмотр (реферат): | В окреслено сутність інклюзивного навчання та розкрито значення соціального педагога в інклюзивному середовищі, специфіку організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти. Окреслені знання та уміння, якими повинен володіти соціальний педагог, визначено його види діяльності та функції в умовах роботи в інклюзивному середовищі. Рекомендації можуть бути використані студентами педагогічних коледжів, викладачами психолого-педагогічних дисциплін, соціальними педагогами. |
Описание: | Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи / укладач: О.О. Мішкулинець. – Мукачево, 2019. – 55 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810 |
Располагается в коллекциях: | Методичні рекомендації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodical recommendations _on_ the_ specifics_ of_ the_ work _of_ a_ social _educator_ in_ an_ inclusive_school _environment.pdf | Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи | 1.2 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.