Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810
Назва: Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи
Автори: Мішкулинець, Олена Олексіївна
Ключові слова: методичні рекомендації
інклюзивне навчання
освітній процес
діти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): В окреслено сутність інклюзивного навчання та розкрито значення соціального педагога в інклюзивному середовищі, специфіку організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти. Окреслені знання та уміння, якими повинен володіти соціальний педагог, визначено його види діяльності та функції в умовах роботи в інклюзивному середовищі. Рекомендації можуть бути використані студентами педагогічних коледжів, викладачами психолого-педагогічних дисциплін, соціальними педагогами.
Опис: Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи / укладач: О.О. Мішкулинець. – Мукачево, 2019. – 55 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical recommendations _on_ the_ specifics_ of_ the_ work _of_ a_ social _educator_ in_ an_ inclusive_school _environment.pdfМетодичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.