Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810
Назва: | Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи |
Автори: | Мішкулинець, Олена Олексіївна |
Ключові слова: | методичні рекомендації інклюзивне навчання освітній процес діти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Мукачево |
Короткий огляд (реферат): | В окреслено сутність інклюзивного навчання та розкрито значення соціального педагога в інклюзивному середовищі, специфіку організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти. Окреслені знання та уміння, якими повинен володіти соціальний педагог, визначено його види діяльності та функції в умовах роботи в інклюзивному середовищі. Рекомендації можуть бути використані студентами педагогічних коледжів, викладачами психолого-педагогічних дисциплін, соціальними педагогами. |
Опис: | Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи / укладач: О.О. Мішкулинець. – Мукачево, 2019. – 55 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8810 |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodical recommendations _on_ the_ specifics_ of_ the_ work _of_ a_ social _educator_ in_ an_ inclusive_school _environment.pdf | Методичні рекомендації щодо специфіки роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі школи | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.