Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8814
Title: | Збірник тестових завдань з психолого-педагогічних дисциплін для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта |
Authors: | Алмаші, О.І. Глагола, О.М Кертис, Н.В Мішкулинець, Олена Олексіївна Синевич, І.С. Санто, В.В. Тягур, Л.М. Феньов, Я.І. Фізер, Е.К. Янчишина, С.Ф |
Keywords: | тестових завдань психолого-педагогічних дисциплін студенти |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Мукачево: МДУ |
Abstract: | Даний збірник містить набір типових тестових завдань з психолого-педагогічних дисциплін для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта. Представлені тести мають критеріально-орієнтовний характер і можуть бути використані для оцінки досягнутого рівня розвитку здібностей, знань та вмінь студентів з обраних дисциплін. Подано список літератури, яка допоможе у підготовці до виконання тестових завдань. Навчально-методичний посібник буде корисним для самопідготовки студентів спеціальностей 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, а також для викладачів психолого-педагогічних дисциплін. |
Description: | Збірник тестових завдань з психолого-педагогічних дисциплін для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта / Укладачі: Алмаші О.І., Глагола О.М., Кертис Н.В., Мішкулинець О.О., Синевич І.С., Санто В.В., Тягур Л.М., Феньов Я.І., Фізер Е.К., Янчишина С.Ф. – Мукачево : МДУ, 2018. - 261 с |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8814 |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Collection _of _test_ tasks_ in _psychological _and_ pedagogical _disciplines _for _students _majoring_ in_ 012_ Preschool _education_ 013_ Primary education.pdf | Збірник тестових завдань з психолого-педагогічних дисциплін для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта | 3.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.