Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/882
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.contributor.author | Курило, Олександра Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Алла Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T09:05:11Z | - |
dc.date.available | 2018-01-25T09:05:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/882 | - |
dc.description | Розман І. І. Педагогічні технології в контексті розвитку сучасної освіти / О. Й. Курило, А. В. Моргун, І. І. Розман // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Педагогіка та психологія - МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.139 - 141 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано причини поточних потреб традиційних та сучасних технологій психолого-педагогічної діяльності в освіті. Розглянуто різні види технології викладання навчального матеріалу.Визначено методи та форми популяризації технологій для результативнішого впровадження їх у практику освітнього процесу. Доведено можливості оволодіння всіма істотними сторонами освітньо-педагогічіюї діяльності для формування стратегічних навиків у навчальному’ процесі та впровадження власного практичного досвіду. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічні технології | en_US |
dc.subject | традиційне навчання | en_US |
dc.subject | сучасний підхід | en_US |
dc.subject | технології педагогічної діяльності | en_US |
dc.title | Педагогічні технології в контексті розвитку сучасної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
№ 14 Розман Документ (4).pdf | Педагогічні технології в контексті сучасної освіти. | 457.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.