Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8834
Назва: | Концептуалізація процесів підготовки іноземних студентів |
Автори: | Скибун, Наталія Дмитрівна Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | українська мова як іноземна компетентності базовий рівень компетентностей та знань концептуалізація освітніх процесів концептуальні засади моделі освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Кам'янець-Подільський |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто необхідність концептуалізації підходів освіти для набуття професійної, мовної (мовленнєвої) підготовки іноземних студентів зважаючи на сучасні тенденції на ринку освітніх послуг та глобального ринку праці. Відзначено потребу у професіоналах, які можуть працювати у мультикомандах, мати високий рівень: комунікативної, мовної (мовленнєвої) компетентностей, самооцінки та самоконтролю, мотивації, морально-етичних та ціннісних якостей. Так, сучасні технології, техніка дають можливість впливати не тільки на природу, екологію, а і на саму людину (на генетичному рівні), а також через робототехніку, штучний інтелект та Інтернет речей. А це в кінцевому результаті поширює можливості людини до самознищення. Тому людина, окрім набуття професійних компетентностей, повинна набувати морально-етичні, соціокультурні та ціннісні компетентності, що дадуть змогу їй не використовувати професійні знання у справах проти людства. Також відзначено, що державою розпочато формування та реалізацію нової державної політики у сфері освіти, яка представлена Законом України «Про вищу освіту» та рядом Концепцій: Нової української школи; розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти); розвитку громадянської освіти в Україні, які дають змогу формувати новий сучасній освітній простір. Беручи до уваги збільшення потоку іноземних студентів, які навчаються та/або планують навчатися у вітчизняних ЗВО, запропоновано розробити та впровадити Концептуальні підходи до освіти для набуття професійної, мовної (мовленнєвої) підготовки іноземних студентів, які у подальшому можуть використовуватися різними ЗВО, де є потреба у підготовці іноземних студентів, а українська мова виступає як іноземна. Найбільш доречними є створення окремих освітніх кластерів (за профілями), зі своїми тезаурусами (українсько-англійськими), онлайн (віртуальними) підготовчими факультетами (для покращення адаптації) та онлайн (віртуальними) краєзнавчими студіями. |
Опис: | Скибун Н. Д. Концептуалізація процесів підготовки іноземних студентів / Н. Д. Скибун, І. І. Розман //Педагогічна освіта: теорія і практика. - Випуск 31 (2-2021). - С. 347-356 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8834 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CONCEPTUALIZATION _OF _THE_ PROCESSES_ OF _TRAINING _FOREIGN _STUDENTS.pdf | Концептуалізація процесів підготовки іноземних студентів | 1.9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.