Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8836
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-16T16:06:54Z | - |
dc.date.available | 2022-01-16T16:06:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8836 | - |
dc.description | Розман І. І. Дистанційне навчання: наслідки та освітні технології / І. І. Розман // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). - Київ 2022. - Вип. № 1(3) 2022. - С. 283-290 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про наслідки Covid-19 у системі освіти, про те, що пандемія значною мірою серйозно змінила підхід на навчання, внесла корективи до визначення чіткості та своєчасного зворотного зв’язку з викладачами та здобувачами освіти. Зазначено, що нововведення, які пов’язані зі зміною викладання дисциплін стали неочікуваними та недостатньо опрацьованими. Закцентована увага, що у вже сталому традиційному навчанні виникає нова інформація, з якою світ ніколи не зустрічався в таких масштабних викликах і, практично, всі галузі економіки, соціально-політичного життя в екстремальних умовах почали перебудовувати свою діяльність. Зауважено, що під час кризи та адаптації до сучасних умов, стало успішне проведення онлайн-занять у Teams або Zoom, які дозволили працювати у форматі питання – відповіді. Зауважено, що робота співробітників освітніх установ скоріше знайшла зону комфорту у спілкуванні, а зв’язок зі здобувачами на перших стадіях був дещо складним у силу суб’єктивних причин. Наголошено що, у той час, коли все більше і більше людей дізнаються як на офіційних курсах, так і в повсякденному житті про опосередковані технології навчання, найбільш повні варіанти педагогічного дизайну при проектуванні онлайн-курсу відображені у Learning Online Barbara Means, Marianne Bakia and Robert Murphy, Learning Online: What Research Tells Us about Whether, When and How. Висвітлено недоліки, які супроводжували онлайн-навчання: брак живого спілкування; призупинення студентських практик, так як вузи закриті на карантин; відсутність якісного зв’язку для роботи на онлайн-платформах; неапробовані програми для навчання у незвичних умовах; відсутність мотивації до навчання; перевантаженість Інтернет-мережі. Наголошено, що чимало компаній працюють над тим, щоб забезпечити повноцінну менторську підтримку для студентів навіть за таких умов. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | Covid-19 | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | наслідки | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології | uk_UA |
dc.subject | IT-інфраструктура | uk_UA |
dc.title | Дистанційне навчання: наслідки та освітні технології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DISTANCE_ LEARNING_ IMPLICATIONS_ AND_ EDUCATIONAL.pdf | Дистанційне навчання: наслідки та освітні технології | 4.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.