Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884
Назва: Проблема готовності до педагогічної діяльності
Автори: Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключові слова: задача
навчальна задача
педагогічна задача
педагогічна діяльність
професійна діялдьність
рефлексія
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена психологічним особливостям педагогічної діяльності, розвитку професійної компетентності педагога, а саме етапу становлення молодого вчителя. Про результативність професійного становлення молодих учителів можна судити передусім за тим, наскільки успішно вони будуть справлятися зрозв’язанням педагогічних завдань. На основі експериментальних даних досліджено та проаналізовано стан готовності вчителів до розв’язання педагогічних задач, охарактеризовано труднощі цього етапу. Процес професійного становлення учителів набуває цілеспрямованості й продуктивності, якщо спеціально організовується навчання інтегральному розв’язуванню педагогічних (психодидактичних) задач.
Опис: Щербан Г. В. Проблема готовності до педагогічної діяльності / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - 2015. - Випуск 2 (2) - С. 28 - 39
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербан Г.В 10.pdfПроблема готовності до педагогічної діяльності.112.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.