Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8875
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T08:11:15Z | - |
dc.date.available | 2022-02-09T08:11:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8875 | - |
dc.description | Розман І. І. Академічна доброчесність як важлива складова якісної освіти / І. І. Розман // Журнал «Наукові інновації та передові технології». (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). - Київ. № 2(4) 2022. - С. 368-376 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання про значення академічної доброчесності у освітньому процесі для підготовки конкурентоспроможного фахівця, який здатний самостійно проводити дослідження, чесно і з повагою до однодумців посилатися на їх здобутки. Наголошено на тому, що морально-етична норма служить якісним орієнтиром та еталоном для того, щоб усвідомлювати власну відповідальність за порушення етичних норм у освіті.У статті зауважено на тому, що, насамперед, академічна доброчесність – це морально-етична норма, яку повинні дотримуватись всі представники освітнього і наукового середовища. За визначенням дефініції поняття вона починається з поведінки учнів, батьків, адміністрації школи. Особливої актуальності академічна доброчесність набуває саме тому, що така морально-етична норма служить якісним орієнтиром та еталоном, на який прийнято рівнятись. Запропоновано прості, але цілком дієві норми дотримуватись чесних навчальних відносин під час здобуття вищої освіти. Рекомендовано ознайомитись з елементами дослідження дотримання академічної доброчесності у закладах освіти Європи. Наголошено на думці перспективних фахівців щодо розвинення емоційного інтелекту. Він у сучасному світі виходить на перший план: лише взаємодія розвиненого інтелекту та емоційно-чутливого стану допоможе студентам досягнутирезультативності в майбутньому виборі професії. Такий симбіозсформує всебічний розвиток особистості, зміцнить знання і навички та сприятиме серйозному іміджу. Зауважено, що кожен заклад вищої освіти, кожна кафедра керується встановленими відсотками унікальності тексту. Для перевірки робіт на плагіат існує підписана угода ряду університетів з компанією Unicheck. Принцип роботи платформи полягає у використанні системою сучасних технологій та інтуїтивного дизайну з метою підвищення якості й оригінальності текстів. Наголошено, що проблему дотримання академічної доброчесності неможливо вирішити за рік-два: вона належить до морально-етичних норм: хоча два рази на тиждень необхідно студентам наголошувати на повазі один до одного, на необхідність більше часу відводити на виконання письмових робіт. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | моральність | uk_UA |
dc.subject | етика | uk_UA |
dc.subject | повага | uk_UA |
dc.subject | довіра | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | результат | uk_UA |
dc.title | Академічна доброчесність як важлива складова якісної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ACADEMIC _INTEGRITY_ AS_ AN_ IMPORTANT_ COMPONENT.pdf | Академічна доброчесність як важлива складова якісної освіти | 3.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.