Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8877
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бегун-Трачук, Лариса Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Попович Наталія Михайлівна, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T10:06:06Z | - |
dc.date.available | 2022-02-09T10:06:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8877 | - |
dc.description | Бегун-Трачук Л. А. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Л.А. Бегун-Трачук, Н.М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - № 6, 2021. - С. 88-92 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано та конкретизовано педагогічні умови запобігання професійному виго- ранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. З’ясовано психологічні передумови профе- сійної діяльності викладачів мистецьких дисциплін, що детермінують виникнення емоційної напруженості; виокремлено основні зовнішні та внутрішні стрес-чинники, серед яких зовнішні: надмірна кількість концертно-сценічних виступів, значна кількість професійних зобов’язань, недостатність «життєвої енергії», відсутність часу на відпочинок, страх бути «викинутим з обойми», суб’єктивна незадоволеність умовами творчої діяльності, соціально-демографічні характеристики (вік, стаж роботи в конкретному мистецькому колективі, категорія, сімейний стан); внутрішні стрес-чинники: мотивація, потреби, цілі й оцінка власної діяльності. Доведено, що до індивідуально-особистісних рис, які детермінують професійне вигорання майбутніх викла- дачів мистецьких дисциплін, належать інтровертність, високий рівень вмотивованості й три- вожності, висока нормативність або ж демонстративність поведінки, високий рівень концерт- ного хвилювання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійне вигорання | uk_UA |
dc.subject | емоційне вигорання | uk_UA |
dc.subject | викладачі мистецьких дисциплін | uk_UA |
dc.subject | освітньо-мистецький процес | uk_UA |
dc.subject | деперсоналізація | uk_UA |
dc.subject | редукція | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | стрес професійного харак-теру | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_ Conditions_ for_ Professional _Burnout _Prevention.pdf | Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін | 612.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.