Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/890
Назва: Мотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школі
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: економісти
професійна підготовка
дистанційне навчання
інтерактивні методи навчання
вища школа
мотиваційні освітні технології
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Ефективні форми і методи навчання у вищій школі економічного профілю спрямовані на організацію ба- гатосторонньої комунікації у навчальній діяльності та формування самостійності студента, що сприяє вдосконаленню професійної та соціальної компетентності. Використання системного підходу до організації навчального процесу та викладання професійно спрямованих дисциплін практичного спрямування сприяє розвитку творчих здібностей студентів, підвищенню їх інтелектуального рівня, виявленню управлінських інтересів майбутніх фахівців економічної галузі, підвищенню їх конкурентоспроможності, формуванню самостійності, ініціативності, творчого підходу при вирішенні пріоритетних і актуальних завдань практичної діяльності.
Опис: Товканець, Г. В. Мотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школі / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / гол. ред. Н.Г. Ничкало. – Львів, 2014. – №4. – С.441-451
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/890
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pippo_2014_4_6.pdfМотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школі314.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.