Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/891
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T14:43:38Z | - |
dc.date.available | 2018-01-25T14:43:38Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/891 | - |
dc.description | Товканець, Г. В. Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород : УжНУ, 2014. – Випуск 32. – С.192-194 | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність статті обумовлена тим, що на початку третього тисячоліття досягнення високого рівня розвитку людського потенціалу розглядається як основоположна умова забезпечення конкурентоспроможної європейської економіки, яку конкретизовано у Європейській стратегії зайнятості. В статті обгрунтовано взаємозв’язок і взаємовплив теорій людського, соціального й культурного капіталу та вищої освіти. Схарактеризовано теоретико-філософські підходи до трактування теорій людського, соціального і культурного капіталу. Визначено роль вищої освіти у структурі людського, соціального і культурного капіталу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | людський капітал | en_US |
dc.subject | соціальний капітал | en_US |
dc.subject | культурний капітал | en_US |
dc.title | Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nvuuped_2014_32_73.pdf | Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти | 173.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.