Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Назва: Самореалізація молодого вчителя
Автори: Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключові слова: самореалізація
професійна самореалізація
педагогічна задача
готовність
професійні уміння
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються психологічні особливості самореалізації молодих учителів. У дослідженні доведено, що критерієм результативності професійної самореалізації молодих учителів є рівень готовності до розв’язання педагогічних задач, які виникають під час виконання професійної діяльності. Узагальнення отриманих емпіричних результатів дозволяє констатувати: наявність позитивної динаміки у залежності від стажу; розузгодження процесів оволодіння молодими учителями теоретичними знаннями та накопиченням ними практичного досвіду. Отже, зняттясуперечностей на етапі входження у педагогічну професію передбачає передусім оволодіння початківцями інтегральним умінням розв’язувати педагогічні задачі.
Опис: Щербан Г. В. Самореалізація молодого вчителя / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1 (3) - С.196-200
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербан Г.В 11.pdfСамореалізація молодого вчителя.667.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.