Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Ганна Вікентіївна-
dc.date.accessioned2018-01-25T16:26:17Z-
dc.date.available2018-01-25T16:26:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/892-
dc.descriptionЩербан Г. В. Самореалізація молодого вчителя / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1 (3) - С.196-200en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються психологічні особливості самореалізації молодих учителів. У дослідженні доведено, що критерієм результативності професійної самореалізації молодих учителів є рівень готовності до розв’язання педагогічних задач, які виникають під час виконання професійної діяльності. Узагальнення отриманих емпіричних результатів дозволяє констатувати: наявність позитивної динаміки у залежності від стажу; розузгодження процесів оволодіння молодими учителями теоретичними знаннями та накопиченням ними практичного досвіду. Отже, зняттясуперечностей на етапі входження у педагогічну професію передбачає передусім оволодіння початківцями інтегральним умінням розв’язувати педагогічні задачі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.subjectпедагогічна задачаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectпрофесійні умінняen_US
dc.titleСамореалізація молодого вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербан Г.В 11.pdfСамореалізація молодого вчителя.667.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.