Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
Title: | Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах |
Authors: | Ісаєва, Оксана Шайнер, Ганна Розман, Ірина Іллівна |
Keywords: | кейс навчання кейс-технологія заклади вищої освіти підготовка студентів |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий. За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень. |
Description: | О. Ісаєва Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах / О. Ісаєва, Г. Шайнер, І. Розман // Молодь і ринок. - №11-12 (197-198). - 2021. - С. 39-43 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Case_ technology_ as_ an_ innovative _approach_ to_ teaching_ disciplines_ in_ crisis_ conditions.pdf | Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.