Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
Titel: | Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах |
Autoren: | Ісаєва, Оксана Шайнер, Ганна Розман, Ірина Іллівна |
Stichwörter: | кейс навчання кейс-технологія заклади вищої освіти підготовка студентів |
Erscheinungsdatum: | 2021 |
Zusammenfassung: | У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий. За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень. |
Beschreibung: | О. Ісаєва Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах / О. Ісаєва, Г. Шайнер, І. Розман // Молодь і ринок. - №11-12 (197-198). - 2021. - С. 39-43 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Case_ technology_ as_ an_ innovative _approach_ to_ teaching_ disciplines_ in_ crisis_ conditions.pdf | Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах | 1.8 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.