Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
Название: Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах
Авторы: Ісаєва, Оксана
Шайнер, Ганна
Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: кейс навчання
кейс-технологія
заклади вищої освіти
підготовка студентів
Дата публикации: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий. За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень.
Описание: О. Ісаєва Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах / О. Ісаєва, Г. Шайнер, І. Розман // Молодь і ринок. - №11-12 (197-198). - 2021. - С. 39-43
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Case_ technology_ as_ an_ innovative _approach_ to_ teaching_ disciplines_ in_ crisis_ conditions.pdfКейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах1.8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.