Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
Назва: Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах
Автори: Ісаєва, Оксана
Шайнер, Ганна
Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: кейс навчання
кейс-технологія
заклади вищої освіти
підготовка студентів
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий. За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень.
Опис: О. Ісаєва Кейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах / О. Ісаєва, Г. Шайнер, І. Розман // Молодь і ринок. - №11-12 (197-198). - 2021. - С. 39-43
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8934
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Case_ technology_ as_ an_ innovative _approach_ to_ teaching_ disciplines_ in_ crisis_ conditions.pdfКейс-технологія як інноваційний підхід викладання дисциплін у кризових умовах1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.