Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/893
Назва: Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні
Автори: Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключові слова: навчальне спілкування
навчальна задача
педагогічна компетенція
суб'єкт-предмет-суб'єтних взаємин у навчанні
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні особливості організації суб'єкт-предмет-суб'єтних взаємин у навчання, як непереревного процесу розв'язання вчителем нескінченого ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети - формування особистості учнів. У дослідженні доведено, що суб'єкт-предмет-суб'єтні взаємини у навчанні формується під час навчального спілкування, яке слід розуміти,як процес спільної роботи учителя і учня.
Опис: Щербан Г. В. Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні / Г. В. Щербан // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка, соціальна робота" - 2011. - Випуск 20 - С.189 -192
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/893
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербан Г.В 12.pdfОсобливості формування продуктивних взаємин у навчанні.184.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.