Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/893
Назва: | Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні |
Автори: | Щербан, Ганна Вікентіївна |
Ключові слова: | навчальне спілкування навчальна задача педагогічна компетенція суб'єкт-предмет-суб'єтних взаємин у навчанні |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психологічні особливості організації суб'єкт-предмет-суб'єтних взаємин у навчання, як непереревного процесу розв'язання вчителем нескінченого ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети - формування особистості учнів. У дослідженні доведено, що суб'єкт-предмет-суб'єтні взаємини у навчанні формується під час навчального спілкування, яке слід розуміти,як процес спільної роботи учителя і учня. |
Опис: | Щербан Г. В. Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні / Г. В. Щербан // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка, соціальна робота" - 2011. - Випуск 20 - С.189 -192 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/893 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щербан Г.В 12.pdf | Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні. | 184.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.