Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Название: Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: транскордонне співробітництво
регіональний маркетинг
міжнародний маркетинг
прикордонний маркетинг
транскордонний маркетинг
інтерактивний (цифровий) маркетинг
економічні системи
економічна інтеграція
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджуються теоретичні засади формування маркетингової філософії у транскордонному співробітництві (ТКС). Удосконалено класифікацію регіонального маркетингу в системі управління регіональною економікою в умовах ТКС, що надало підстави для виведення таких його складових: прикордонний і транскордонний маркетинг. Представлено інструментарій організаційно-економічного аналізу маркетингу в ТКС. Визначено місце цифрового маркетингу в підсистемі цифрової економіки та його роль у процесах з ТКС. Останнє під впливом тренду початку ХХІ століття, спрямоване на активізацію саме в інформаційно інтерактивній взаємодії, що дає підстави для виведення новітніх категорій у даному контексті.
Описание: Гегедош К. В. Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - Одеса. - Том 6, № 1, 2022. - С. 45-63
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Economic _philosophy _of _cross-border_ marketing _formation _and _development_ in_ the_ context _of _digital_ integration.pdfЕкономічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції1.58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.