Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2022-03-30T10:49:53Z-
dc.date.available2022-03-30T10:49:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942-
dc.descriptionГегедош К. В. Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - Одеса. - Том 6, № 1, 2022. - С. 45-63uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються теоретичні засади формування маркетингової філософії у транскордонному співробітництві (ТКС). Удосконалено класифікацію регіонального маркетингу в системі управління регіональною економікою в умовах ТКС, що надало підстави для виведення таких його складових: прикордонний і транскордонний маркетинг. Представлено інструментарій організаційно-економічного аналізу маркетингу в ТКС. Визначено місце цифрового маркетингу в підсистемі цифрової економіки та його роль у процесах з ТКС. Останнє під впливом тренду початку ХХІ століття, спрямоване на активізацію саме в інформаційно інтерактивній взаємодії, що дає підстави для виведення новітніх категорій у даному контексті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдесаuk_UA
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk_UA
dc.subjectрегіональний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectприкордонний маркетингuk_UA
dc.subjectтранскордонний маркетингuk_UA
dc.subjectінтерактивний (цифровий) маркетингuk_UA
dc.subjectекономічні системиuk_UA
dc.subjectекономічна інтеграціяuk_UA
dc.titleЕкономічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Economic _philosophy _of _cross-border_ marketing _formation _and _development_ in_ the_ context _of _digital_ integration.pdfЕкономічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.