Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944
Название: Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Суп, Л.І.
Ключевые слова: емоційний маркетинг
екстрим-маркетинг
маркетинг дитячих емоцій
Дата публикации: 2021
Издательство: Мукачево
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Однією з сучасних концепцій управління маркетингом і способом досягнення мети стає емоційний маркетинг. Поява цієї концепції є наслідком розвитку ринку, економіки, конкуренції. Для того, аби викликати у споживачів відповідну реакцію на маркетингові зусилля, потрібно щось «надзвичайне», яке позитивно сприйметься і запам'ятається. Маркетинг вражень – це один з перспективних напрямів у розвитку маркетингу.
Описание: Барчі, Б.В. Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів [Текст] / Б.В. Барчі, Л.І. Суп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.8-14
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Emotional_ marketing _as_ a _way _to_ influence _consumers.pdfЕмоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів874.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.