Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8947
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | - |
dc.contributor.author | Максимович, М.М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T07:29:02Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T07:29:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8947 | - |
dc.description | Барчі, Б.В. Розвиток фінансової грамотності учнів молодшого шкільного віку [Текст] / Б.В. Барчі, М.М. Максимович // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.22-28 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто поняття «фінансова грамотність», визначено її сучасний стан, основні джерела підвищення рівня фінансової обізнаності населення. Проаналізована доцільність розвитку фінансової грамотності дітей дошкільного та шкільного віку. Визначені інструменти розвитку фінансової свідомості дитини шляхом побутових ігор дітей дошкільного та шкільного віку з батьками. Виявлено проблемні аспекти у реалізації компетентнісного підходу у формуванні фінансової грамотності. Окреслені можливі шляхи вирішення наявної проблеми. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево | uk_UA |
dc.subject | фінансова грамотність | uk_UA |
dc.subject | фінансові знання | uk_UA |
dc.subject | освітні програми | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.title | Розвиток фінансової грамотності учнів молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Development _of_ financial_ literacy _of_ primary _school _students.pdf | Розвиток фінансової грамотності учнів молодшого шкільного віку | 878.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.