Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Title: | Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір |
Authors: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна Бондар, Тамара Іванівна |
Keywords: | освіта початкова освіта професійна підготовка вчителів початкових класів початкові школи становлення розвиток учні початкової школи компетентнісний підхід |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти. |
Description: | Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
FEATURES _OF _THE_ ESTABLISHMENT_ AND.pdf | Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір | 790.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.