Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Название: | Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір |
Авторы: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна Бондар, Тамара Іванівна |
Ключевые слова: | освіта початкова освіта професійна підготовка вчителів початкових класів початкові школи становлення розвиток учні початкової школи компетентнісний підхід |
Дата публикации: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти. |
Описание: | Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
FEATURES _OF _THE_ ESTABLISHMENT_ AND.pdf | Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір | 790.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.