Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Название: Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір
Авторы: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Бондар, Тамара Іванівна
Ключевые слова: освіта
початкова освіта
професійна підготовка вчителів початкових класів
початкові школи
становлення
розвиток
учні початкової школи
компетентнісний підхід
Дата публикации: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти.
Описание: Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FEATURES _OF _THE_ ESTABLISHMENT_ AND.pdfОсобливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір790.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.