Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979
Назва: Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників
Автори: Гарапко, Віталія Іванівна
Молнар, Габріела Дезидерівна
Ключові слова: писемне мовлення англійською мовою
написання есе
групова робота
соціальна взаємо дія
старшокласники
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті полягає у вивченні ефективності групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників. Автори розглядають яким чином групова робота може допомогти покращити навички писемного мовлення англійською мовою, зокрема есе. Основна мета дослідження – з’ясувати ефективність застосування групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою. Основою стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, дедуктивний та статистичні методи для аналізу експериментальної частини дослідження. Завданнями дослідження є опис результатів впровадження групової роботи для покращення навичок писемного мовлення, порівняння результатів розвитку навичок писемного мовлення порівняно з учнями, які використовують традиційну (на основі навчальної програми та підручників) методику навчання писемного мовлення англійської мови. Також було встановлено вплив методу групової роботи під час навчання писемного мовлення на ставлення та сприйняття учнями такого виду іншомовного мовлення. Результати дослідження показали, що групова робота сприяє генеруванню ідей та розвитку зміни ставлення до письмового мовлення англійською мовою. Результати показали, що групова робота є стратегічним інструментом, який допомагає учням ефективно оволодіти навичками писемного мовлення на уроках англійської мови і відповідає висновкам інших науковців, згаданих в огляді літератури.
Опис: Гарапко В. І. Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників / В. І. Гарапко, Г. Д. Молнар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (50) ’ 2022. - С. 52-55
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE _ROLE _OF_ GROUP_ WORK_ IN_ TEACHING_ WRITTEN_ SPEECH_ IN_ ENGLISH _FOR _SENIOR.pdfРоль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.