Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарапко, Віталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Молнар, Габріела Дезидерівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-24T11:17:50Z | - |
dc.date.available | 2022-05-24T11:17:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979 | - |
dc.description | Гарапко В. І. Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників / В. І. Гарапко, Г. Д. Молнар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (50) ’ 2022. - С. 52-55 | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність статті полягає у вивченні ефективності групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників. Автори розглядають яким чином групова робота може допомогти покращити навички писемного мовлення англійською мовою, зокрема есе. Основна мета дослідження – з’ясувати ефективність застосування групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою. Основою стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, дедуктивний та статистичні методи для аналізу експериментальної частини дослідження. Завданнями дослідження є опис результатів впровадження групової роботи для покращення навичок писемного мовлення, порівняння результатів розвитку навичок писемного мовлення порівняно з учнями, які використовують традиційну (на основі навчальної програми та підручників) методику навчання писемного мовлення англійської мови. Також було встановлено вплив методу групової роботи під час навчання писемного мовлення на ставлення та сприйняття учнями такого виду іншомовного мовлення. Результати дослідження показали, що групова робота сприяє генеруванню ідей та розвитку зміни ставлення до письмового мовлення англійською мовою. Результати показали, що групова робота є стратегічним інструментом, який допомагає учням ефективно оволодіти навичками писемного мовлення на уроках англійської мови і відповідає висновкам інших науковців, згаданих в огляді літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | писемне мовлення англійською мовою | uk_UA |
dc.subject | написання есе | uk_UA |
dc.subject | групова робота | uk_UA |
dc.subject | соціальна взаємо дія | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.title | Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
THE _ROLE _OF_ GROUP_ WORK_ IN_ TEACHING_ WRITTEN_ SPEECH_ IN_ ENGLISH _FOR _SENIOR.pdf | Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.