Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.contributor.authorМолнар, Габріела Дезидерівна-
dc.date.accessioned2022-05-24T11:17:50Z-
dc.date.available2022-05-24T11:17:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8979-
dc.descriptionГарапко В. І. Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників / В. І. Гарапко, Г. Д. Молнар // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (50) ’ 2022. - С. 52-55uk_UA
dc.description.abstractАктуальність статті полягає у вивченні ефективності групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників. Автори розглядають яким чином групова робота може допомогти покращити навички писемного мовлення англійською мовою, зокрема есе. Основна мета дослідження – з’ясувати ефективність застосування групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою. Основою стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, дедуктивний та статистичні методи для аналізу експериментальної частини дослідження. Завданнями дослідження є опис результатів впровадження групової роботи для покращення навичок писемного мовлення, порівняння результатів розвитку навичок писемного мовлення порівняно з учнями, які використовують традиційну (на основі навчальної програми та підручників) методику навчання писемного мовлення англійської мови. Також було встановлено вплив методу групової роботи під час навчання писемного мовлення на ставлення та сприйняття учнями такого виду іншомовного мовлення. Результати дослідження показали, що групова робота сприяє генеруванню ідей та розвитку зміни ставлення до письмового мовлення англійською мовою. Результати показали, що групова робота є стратегічним інструментом, який допомагає учням ефективно оволодіти навичками писемного мовлення на уроках англійської мови і відповідає висновкам інших науковців, згаданих в огляді літератури.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectписемне мовлення англійською мовоюuk_UA
dc.subjectнаписання есеuk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectсоціальна взаємо діяuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.titleРоль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE _ROLE _OF_ GROUP_ WORK_ IN_ TEACHING_ WRITTEN_ SPEECH_ IN_ ENGLISH _FOR _SENIOR.pdfРоль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.