Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897
Название: Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями
Авторы: Спасюк, О. А.
Товканець, Ганна Василівна
Ключевые слова: вчитель початкових класів
важковиховувані діти
психолого-педагогічна підготовка
Дата публикации: 2012
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи з важковиховуваними дітьми. Зосереджено увагу на застосуванні новітніх підходів до навчального процесу у вищій школі, технологію факультативних занять, стратегію психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до роботи із важковиховуваними.
Описание: Товканець, Г. В. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями / Г. В. Товканець, О. А. Спасюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2012. – №12 (7). – С.127-134
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n12-127-134.pdfПсихолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями376.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.