Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897
Назва: Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями
Автори: Спасюк, О. А.
Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: вчитель початкових класів
важковиховувані діти
психолого-педагогічна підготовка
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи з важковиховуваними дітьми. Зосереджено увагу на застосуванні новітніх підходів до навчального процесу у вищій школі, технологію факультативних занять, стратегію психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до роботи із важковиховуваними.
Опис: Товканець, Г. В. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями / Г. В. Товканець, О. А. Спасюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2012. – №12 (7). – С.127-134
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n12-127-134.pdfПсихолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями376.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.