Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями |
Автори: | Спасюк, О. А. Товканець, Ганна Василівна |
Ключові слова: | вчитель початкових класів важковиховувані діти психолого-педагогічна підготовка |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи з важковиховуваними дітьми. Зосереджено увагу на застосуванні новітніх підходів до навчального процесу у вищій школі, технологію факультативних занять, стратегію психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до роботи із важковиховуваними. |
Опис: | Товканець, Г. В. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями / Г. В. Товканець, О. А. Спасюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2012. – №12 (7). – С.127-134 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n12-127-134.pdf | Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями | 376.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.