Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпасюк, О. А.-
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-01-26T17:47:35Z-
dc.date.available2018-01-26T17:47:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/897-
dc.descriptionТовканець, Г. В. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями / Г. В. Товканець, О. А. Спасюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2012. – №12 (7). – С.127-134en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи з важковиховуваними дітьми. Зосереджено увагу на застосуванні новітніх підходів до навчального процесу у вищій школі, технологію факультативних занять, стратегію психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до роботи із важковиховуваними.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвчитель початкових класівen_US
dc.subjectважковиховувані дітиen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна підготовкаen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n12-127-134.pdfПсихолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з важковиховуваними учнями376.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.