Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Назва: Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі
Автори: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключові слова: педагогічні основи
формування вимог
фахівці з маркетингу
розвиток теорії маркетингу
маркетинг в світі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Boston
Опис: Кравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical_ bases_ of _the _formation_of_ requirements _for _marketing _specialists _in _accordance _with _the _development_ of _marketing _theory _in _he_ world.pdfПедагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі2.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.