Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Назва: Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: транскордонний маркетинг
монографія
діагностування Карпатського Єврорегіону
міжнародні відносини
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київ : Видавничий дім «Кондор»
Короткий огляд (реферат): У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвитку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через організаційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Єврорегіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Карпатським Єврорегіоном та його процесами,завдяки прикладним моделям транскордонного маркетингу. Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з економіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.
Опис: Гегедош К.В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : Монографія. - Київ : Видавничий дім «Кондор», 2022. - 192 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cross-border _marketing_ theoretical_methodical_ and _applied _foundations _Monograph..pdfТранскордонний маркетинг теоретичні, методичні та прикладні основи14.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.