Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9041
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кас’яненко, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-30T07:29:58Z | - |
dc.date.available | 2022-08-30T07:29:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9041 | - |
dc.description | Кас’яненко О. М. Інклюзивне дистанційне навчання в сучасному освітньому просторі: способи організації, шляхи, методи, ефективність / О. М. Кас’яненко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 9(14), 2022. - С. 149-160 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті зроблено загальний огляд сучасного стану розвитку інклюзивної освіти, її реалізації шляхом дистанційного навчання. Суспільні реалії останніх двох років в Україні (від весни 2020 року) змусили зробити радикальний перегляд умов навчання дітей, зокрема дітей з особливими освітніми потребами. Сучасна дитина частково сприймає навколишню дійсність крізь призму додаткових технічних засобів (гаджетів). І наразі вміння швидко пристосовуватися до нового, оволодівати новими інструментами та програмами з боку дітей, з особливими потребами в тому числі, рятує сучасний освітній процес від стагнації. Ефективність інклюзивної дистанційної освіти – спільна праця вчителів, батьків та учнів. Автором наголошено, шо нині вони мають підтримувати тісний взаємозв’язок і обмін інформацією (враховуючи усю специфіку і труднощі останніх подій, ще й психологічно підтримувати одне одного). Учитель підбирає матеріал, розробляє «контент», проводить технічне та програмне забезпечення навчального процесу. У свою чергу, батьки – створюють сприятливі умови для навчання дитини з особливими освітніми потребами. Учень має при цьому розуміти, що його перебування на дистанційному навчанні в жодному разі не применшує важливість і необхідність серйозного та відповідального ставлення до освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | методи інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Інклюзивне дистанційне навчання в сучасному освітньому просторі: способи організації, шляхи, методи, ефективність | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Inclusive _distance_ learning_ in _the _modern _educational _space _methods_.pdf | Інклюзивне дистанційне навчання в сучасному освітньому просторі: способи організації, шляхи, методи, ефективність | 10.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.