Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайлова, Катерина Василівна | - |
dc.contributor.author | Микуліна, Антоніна Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T09:22:35Z | - |
dc.date.available | 2022-09-01T09:22:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9044 | - |
dc.description | Михайлова К. Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю / К. Михайлова, А. Микуліна // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип 53, том 2, 2022. - С. 224-229 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті піднімається проблема формування у майбутніх вихователів в закладах вищих освіти естетичного ставлення до природи рідного краю, розкрито педагогічні умови формування професійної компетентності.Також охарактеризовані поняття «естетичний розвиток», «естетичне виховання», «професійна компетентність та «педагогічна майстерність». Відмічено, що ключовим завданням є процес глибокого вивчення здобувачами основ природознавства та методики ознайомлення дітей з природою, зокрема з проблеми виховання у дітей естетичного ставлення до природи рідного краю. Важливим є засвоєння теоретичних знань з природознавства, методики ознайомлення дітей з природою та екологічного виховання, знань про природу рідного краю, принципи, зміст, форми, методи і прийоми ознайомлення дітей з природою в дошкільному закладі у співпраці з сім’єю, а також набуття практичних умінь та навичок застосування цих знань у роботі з дошкільниками. Вирішенню окресленої проблеми значною мірою сприяло вивчення, узагальнення та творче переосмислення історико-педагогічного досвіду з метою подальшого використання його найбільш прогресивних положень у сучасних закладах дошкільної освіти.Відмічено, що майбутній вихователь дошкільного закладу повинен бути професіоналом, який, маючи відповідний рівень компетентності, глибокі знання про природу рідного краю, естетичні почуття, екологічну культуру, свідомо застосовувати сучасні інноваційні науково обґрунтовані прийоми і засоби впливу на дітей та батьків щодо естетичного та бережного ставлення до природи рідного краю. Отже, особистість вихователя відіграє провідну роль у розвитку естетичного ставлення до природи у дітей з самого раннього віку, тому підготовка молодого спеціаліста дошкільного закладу виступає важливим пріоритетом сучасної освітньої політики і є складним, багатогранним процесом, спрямованим на формування мотиваційно-ціннісної, теоретико-гносеологічної і проективно-технологічної готовності майбутніх фахівців. Перспективною є розробка нових підходів до процесу ефективної підготовки майбутніх вихователів щодо здійснення естетичного виховання дітей засобами природи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | естетичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UA |
dc.subject | естетичне ставлення до природи | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
THE_ TEACHER’S _PERSONALITY_ AS _THE _INSTRUMENT.pdf | Особистість педагога як інструмент впливу на формування у дошкільників естетичного ставлення до природи рідного краю | 807.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.