Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9052
Назва: | Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості |
Автори: | Кідарова, Я. Й. Черепаня, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | заклад дошкільної освіти дитина раннього віку театралізована творчість ігрова діяльність ігрові сеанси модель психолого-педагогічного супроводу |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Мукачево : МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості дітей раннього віку, розроблено модель психолого-педагогічного супроводу дітей 2–3 років життя та її етапи. У статті проаналізовано комплекс ігрових сеансів. Розроблена нами модель психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку із залученням театралізованої гри в умовах закладу дошкільної освіти дозволила нам отримати наступні результати: підвищення рівня мовного, сенсорного розвитку, розвитку ігрової діяльності: відзначено зниження кількості дітей із середнім ступенем адаптації, а важкий ступінь практично не спостерігається. |
Опис: | Кідарова Я.Й. Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості / Я.Й. Кідарова, Н.І. Черепаня // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2022. – Вип. 1(9). - С. 69-73 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9052 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Accompanying_ a_ young_ child _with_ the _help _of _theatrical_ creativity.pdf | Супровід дитини раннього віку з допомогою театралізованої творчості | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.