Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9077
Title: Підготовка майбутніх вихователів до створення умов взаємодії з батьками дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти
Authors: Попович, Оксана Михайлівна
Іванова, Вікторія Вікторівна
Keywords: педагогічна взаємодія
готовність майбутнього вихователя
батьки дітей раннього віку
заклад дошкільної освіти
самовдосконалення особистості
самовиховання
самоосвіта
навчання дорослих
Issue Date: 2021
Publisher: Суми
Abstract: Мета статті полягаю в обґрунтуванні особливостей підготовки майбутніх вихователів до створення умов взаємодії з батьками дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти. Для проведення дослідження було використано комплекс методів: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення – для вивчення наукової літератури та позицій учених щодо змісту понять «взаємодія», «педагогічна взаємодія», «взаємодія в умовах ЗДО». Виявлено, що вагоме місце у професійній підготовці майбутнього вихователя посідаю самовдосконалення. Авторами обґрунтовано власну думку щодо принципів взаємодії з батьками дітей раннього віку, а також виокремлено найдійовіші в умовах сьогодення. Перспектива подальших розвідок розробка порадника «Соціально-педагогічне партнерство в дошкільній освіті» для батьків, вихователів та керівництва ЗДО, громадськості.
Description: Попович О. Підготовка майбутніх вихователів до створення умов взаємодії з батьками дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти / О. Попович, В. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2021. - № 10 (114). - С. 90-101
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9077
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Preparation _of_ future _educators _to_ create.pdfПідготовка майбутніх вихователів до створення умов взаємодії з батьками дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.