Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономарьова, І. І.-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-09-15T11:07:45Z-
dc.date.available2022-09-15T11:07:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9092-
dc.descriptionПономарьова, І. І. Теоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти / І. І. Пономарьова, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.121-128uk_UA
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність поняття «здоров’язбережувальна компетентність». Обґрунтовано вагомість здоров’я, як найвищої загальнолюдської цінності та головного чинника досягнення успіху, що дозволяє визначити здоров’язбережувальну компетентність як ключову в сучасній системі освіти. Авторами з’ясовано, що плануючи освітнє середовище початкової школи, педагогам необхідно створювати його з використанням здоров’язбережувальних освітніх технологій, формуючи таким чином здоров’язбережувальну компетентність у здобувачів початкової освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево : МДУuk_UA
dc.subjectздоров'язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleТеоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical _foundations_ of_ the_ formation_ of _health-saving_ competence_ of _students_ of _primary education.pdfТеоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.