Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9100
Назва: Діти з особливими освітніми потребами: сутність та їх класифікація
Автори: Свалявчик, Л. В.
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
освітній процес
початкова школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст поняття «діти з особливими освітніми потребами», названо їх класифікаційні ознаки та категорії. Відмічено особливості організації роботи навчального закладу з причини включення таких дітей у освітній процес.
Опис: Свалявчик, Л. В. Діти з особливими освітніми потребами: сутність та їх класифікація / Л. В. Свалявчик, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 1(9). - C.143-147
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9100
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Children _with _special_ educational _needs.pdfДіти з особливими освітніми потребами: сутність та їх класифікація1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.