Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122
Titel: | Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” |
Autoren: | Попович, Оксана Михайлівна Ольга Граб |
Stichwörter: | інноваційна технологія перевернутий клас аудиторія догори дриґом перевернуте навчання самостійна робота викладач здобувач фахова підготовка |
Erscheinungsdatum: | 2022 |
Zusammenfassung: | Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології “Аудиторія догори дриґом” в освітній процес закладу вищої освіти. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес визначено як один із провідних шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології, охарактеризовано загальні особливості, узагальнено низку її переваг та недоліків у порівняні з традиційними методами навчання, а також описано можливості її використання під час вивчення нового матеріалу. Проаналізовано дефініції понять “технологія навчання”, “перевернутий клас” та “аудиторія догори дриґом”. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів. |
Beschreibung: | Попович О. Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” / О. Попович, О. Граб // Молодь і ринок. - №5 (203), 2022. - С. 147-153 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Implementation _of _the_ technology_ Audience_ upside _down _during _the _study _of _new_ material _from_ the_ discipline_ Methodology _of_ familiarizing _children.pdf | Реалізація технології “Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни “Методика ознайомлення дітей з довкіллям” | 2.76 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.