Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127
Назва: | Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україні |
Автори: | Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами розвиток корекція моделі організації навчання спеціалізована допомога |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Мукачево : МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про особливості реалізації інклюзивної освіти. Розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта» та проаналізовано їхні характерні особливості. Визначено пріоритетні напрями впровадження таких освітніх послуг. У статті виділено низку суперечностей, що виникають у сучасному суспільстві та становлять певну перешкоду до впровадження освітніх процесів. |
Опис: | Кас'яненко, О. М. Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України / О. М. Кас'яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 62-67 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modern_ approaches _to_ defining_ the _essence_ of_ inclusion_ in _Ukraine.pdf | Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України | 897.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.