Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127
Назва: Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україні
Автори: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
розвиток
корекція
моделі організації навчання
спеціалізована допомога
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості реалізації інклюзивної освіти. Розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта» та проаналізовано їхні характерні особливості. Визначено пріоритетні напрями впровадження таких освітніх послуг. У статті виділено низку суперечностей, що виникають у сучасному суспільстві та становлять певну перешкоду до впровадження освітніх процесів.
Опис: Кас'яненко, О. М. Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України / О. М. Кас'яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 62-67
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_ approaches _to_ defining_ the _essence_ of_ inclusion_ in _Ukraine.pdfСучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України897.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.