Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T08:04:39Z | - |
dc.date.available | 2022-09-28T08:04:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9127 | - |
dc.description | Кас'яненко, О. М. Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України / О. М. Кас'яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 62-67 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про особливості реалізації інклюзивної освіти. Розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта» та проаналізовано їхні характерні особливості. Визначено пріоритетні напрями впровадження таких освітніх послуг. У статті виділено низку суперечностей, що виникають у сучасному суспільстві та становлять певну перешкоду до впровадження освітніх процесів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | корекція | uk_UA |
dc.subject | моделі організації навчання | uk_UA |
dc.subject | спеціалізована допомога | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Modern_ approaches _to_ defining_ the _essence_ of_ inclusion_ in _Ukraine.pdf | Сучасні підходи до визначення сутності інклюзії в України | 897.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.