Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149
Назва: Соціальний конструктивізм: інклюзія
Автори: Бондар, Тамара Іванівна
Ключові слова: війна
інклюзивна освіта
ідеї Л. Виготського
особливі освітні потреби
інвалідність
норма
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано основні положення соціального конструктивізму; закцентовано увагу на ідеях Л. Виготського про залежність ефективності компенсаторних функцій організму від розвитку вищих психічних функцій; наголошено на значущості середовища для реалізації права на освіту дітей з інвалідністю.
Опис: Бондар, Т. І. Соціальний конструктивізм: інклюзія / Т. І. Бондар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.14-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIAL _CONSTRUCTIVISM_ INCLUSION.pdfСоціальний конструктивізм: інклюзія1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.