Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149
Назва: | Соціальний конструктивізм: інклюзія |
Автори: | Бондар, Тамара Іванівна |
Ключові слова: | війна інклюзивна освіта ідеї Л. Виготського особливі освітні потреби інвалідність норма |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано основні положення соціального конструктивізму; закцентовано увагу на ідеях Л. Виготського про залежність ефективності компенсаторних функцій організму від розвитку вищих психічних функцій; наголошено на значущості середовища для реалізації права на освіту дітей з інвалідністю. |
Опис: | Бондар, Т. І. Соціальний конструктивізм: інклюзія / Т. І. Бондар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.14-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SOCIAL _CONSTRUCTIVISM_ INCLUSION.pdf | Соціальний конструктивізм: інклюзія | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.