Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9158
Назва: Духовно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка
Автори: Прокопович, Лідія Сигізмундівна
Ключові слова: духовна криза
світогляд молодих людей
духовність
мораль
гуманістична спрямованість
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушено актуальну проблему духовно–морального виховання в сучасному суспільстві. Аналіз переконує, що Івана Франка хвилювали поняття «духовності» та «моралі», як орієнтації на вищі цінності. В статті аналізується низка праць у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка, присвячених духовно-моральному вихованню, де автор акцентує увагу на християнстві, як сфері високих ідеалів, вказує на потенційні можливості народної словесної творчості і літератури. Аналіз тогочасних публікацій І. Франка дає підстави стверджувати, що духовно-моральне виховання дітей цілком залежить від гуманістичної спрямованості особистості педагога. Зроблено висновок, що мудрі настанови І.Франка і нині залишаються актуальними і затребуваними.
Опис: Прокопович, Л. С. Духовно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка / Л. С. Прокопович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 87-91
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9158
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SPIRITUAL _AND _MORAL_ EDUCATION IN _THE _ITERARY.pdfДуховно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.