Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9163
Title: Вирішення наукової проблеми як один із шляхів отримання молодим науковцем нового наукового знання
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Keywords: наукова проблема
наукова розвідка
інноваційна діяльність
науковий світогляд
педагогічна суперечність
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов передбачає під час навчання на магістратурі виконання наукoвo-дoслідницької рoбoти, що дозволить їм у майбутньому організовувати освітній процес на високому науково- методичному рівні, відтак реалізовувати у практичній діяльності методики й технології на основі новітніх досягнень науки і техніки. Написання магістерської роботи за обраною кожним студентом проблематикою сприятиме формуванню наукового світогляду молодого науковця, оволодінню ним методикою проведення наукового дослідження в галузі педагогіки та методики навчання іноземних мов. Слід зазначити, що будь-яке наукове дослідження розпочинається з будови проблеми, а її вирішеня означає отримання нових знань або створеня теоретичної моделі, яка б пояснювала те чи інше явище, виявити фактори, які впливали б на розвиток явищ в бажаному напрямі.
Description: Теличко, Н. В. Вирішення наукової проблеми як один із шляхів отримання молодим науковцем нового наукового знання / Н. В. Теличко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.98-101
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9163
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOLVING _THE _SCIENTIFIC_ PROBLEM_ AS_ ONE_ OF_ THE.pdfВирішення наукової проблеми як один із шляхів отримання молодим науковцем нового наукового знання1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.